Destek Hizmetleri Müdürlüğü

 
Necdet ERDİL
Destek Hizmetleri Müdürü
 
Yürütülen temel faaliyetler;
  • Birimlerden gelen talepler doğrultusunda yeni yazılımların yapılması ve daha önce yapılmış yazılımların güncellenmesi ve bakımlarının yapılması işlerini yürütmek,
  • İl Özel İdaresi ve bağlı birimlerine ait uygulamaların sistem analizi ile ihtiyaç planlamalarını yapmak,
  • Bilgisayar cihazlarının, bunların destek ünitelerinin ve ağların bakım ve onarımlarının yapılması ve bunların çalışır durumda tutulmasını sağlamak,
  • İnternet ve mail servislerinin yönetimi ve yönlendirilmesini sağlamak,
  • Sayısal telefon alt yapısının yönetimi ve yönlendirilmesini sağlamak,
  • İlin güvenlik ihtiyaçlarını giderme amaçlı MOBESE sisteminin kuruluş çalışmalarına destek sağlamak
  • Yapılan ihalelerin kayıtlarını tutmak
  • İhalelerle ilgili koordinasyonu sağlamak
  • İdaremiz veya İdaremiz bütçesinden Yatırımcı dairelerce yapılacak ihale işlem dosyalarının ön incelemelerini yapmak, ihaleleri yapmak/yaptırmak
  • İhale mevzuatını takip etmek, değişen mevzuatla ilgili diğer birimleri bilgilendirmek
  • Belirli bir süre saklanması gereken arşivlik malzeme için "Birim Arşivi" kurmak
  • Süre gelen hizmetlerin yıllık periyodik hizmet sözleşmelerini yapmak
  • İl Özel İdaresine ait taşınır malların bakım ve onarımı ile limit dâhili mal ve hizmetlerin satın alınması ve takibini yapmak,
  • Hizmet taşıtlarının muayene ve idari işleri ile zorunlu trafik sigortalarının yaptırılması ve poliçelerinin takibini sağlamak,
  • Harcamalara ilişkin muayene ve kabul komisyonlarını kurmak,
  • Vali konutları demirbaşlarının satın alımı ile bunların bakım ve onarım işlemlerini yapmak,
  • Birim Faaliyet raporunu hazırlamak,
  • Amirlerin ve mevzuatın verdiği benzer nitelikteki diğer iş ve işlemleri yerine getirmek.

Satın Alma Servisi Ve  İdari İşler Servisi

    1. İhale komisyonlarını oluşturmak,
    2. İhale ilanlarını yapmak,
    3. İlandan sonra ihale komisyonu üyelerine ihale işlem dosyası vermek,
    4. İhale dokümanlarının satışını yapmak ve ilgili formları hazırlamak,
    5. İhale sürecindeki yazışmaları yapmak,
    6. İhaleyi yaptıran müdürlükle her türlü koordinasyonu sağlamak,
    7. İhale gününden önce tüm belge, form ve dokümanları hazırlamak,
    8. İhale oturumunu organize etmek,
    9. İhalenin gerçekleşmesinden sonra Komisyon Kararı, Kesinleşen İhale Kararı, Sözleşmeye Davet Mektubu gibi formları düzenlemek ve süresi içinde onaylatmak,
    10. Kesinleşen İhale Kararı, Sözleşmeye Davet Mektubu Formlarını ilgili yerlere göndermek,
    11. İhale kararı ile ilgili itirazları süresi içinde incelemek ve cevaplandırmak,
    12. Sözleşmenin idare ve yüklenici tarafından imzalanmasını sağlamak,
    13. İhale Sonuç Bilgi Formunu düzenlemek,
    14. Hazırlanan kesin hesapları kontrol etmek ve incelemek,
    15. Satın alma ile ilgili talepleri almak ve değerlendirmek,
    16. İhale ile yapılacak satın almalar dışındaki doğrudan teminle veya istisna kapsamında olan mal ve hizmetlerin piyasa araştırmasını yaparak alımını gerçekleştirmek,
    17. Hizmet alımında; ilgili fatura gelince muayene ve kabulünü yaptıktan sonra ödenmek üzere Mali Hizmetler Birimine göndermek,
    18. Mal alımında; gelen fatura içeriğinin muayene ve kabulünü yapıp Taşınır İşlem Fişi düzenlenmek üzere ayniyat ve ambar işlemlerinin yapıldığı birime faturayı iletmek,
    19. Satın alınan malzemenin, ambara girmeden doğrudan teslimi yapılacaksa ilgili müdürlüğe, ambara alınacaksa ambar memurluğuna iletilmesini sağlamak, 
    20. Satın alma ile ilgili yazışmaları takip etmek,
    21. Telefon, elektrik, su ve doğalgaz gibi hizmet bedellerinin takibi ve tahakkuklarını gerçekleştirmek,
    22. Harcama birimince edinilen taşınırları cins ve niteliklerine göre sayarak, tartarak, ölçerek teslim almak,
    23. Doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza etmek,
    24. Muayene ve kabul işlemi derhal yapılamayan taşınırları kontrol ederek teslim almak, bu şekilde alınan taşınırların kesin girişleri yapılmadan kullanıma verilmesini önlemek,
    25. Taşınırların giriş ve çıkışına ilişkin kayıtları tutmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek ve taşınır hesap yetkilisine (Ayniyat servisine ) göndermek,
    26. Tüketime veya kullanıma verilen taşınırları ilgililere teslim etmek,
    27. Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri almak veya alınmasını sağlamak,
    28. Ambar sayımını ve stok kontrolünü yapmak, harcama yetkilisince belirlenen asgarî stok seviyesinin altına düşen taşınırları harcama yetkilisine bildirmek,
    29. Harcama biriminin malzeme ihtiyaç planlamasını yapmak ve harcama yetkilisine önerilerde bulunmak.
 
Bitlis İl Özel İdaresi Beşminare Mah. 1313 Sokak No:13/I Merkez Bitlis
Tel: 0434 228 7600 Faks: 0434 228 73 52 İl Genel Meclis Başkanlığı Tel: 0434 226 59 20